.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
315 ميليون پيامک در 36 ساعت

صدوقي با بيان اينکه پيام هاي ارسالي در مقايسه با نوروز پارسال در همين مدت ،‌10 درصد افزايش نشان مي دهد، به واحد مرکزي خبر گفت : ميزان موفقيت پيام ها نيز بيش از 30 درصد افزايش داشته است.

وي افزود : در يک ساعت قبل و يک ساعت بعد از تحويل سال ( دو ساعت ) ، حدود 22 ميليون پيام تبريک ارسال شده است.

مديرعامل شرکت ارتباطات سيار ، پيامک هاي ارسالي در سال 88 را 24 ميليارد پيامک اعلام و اضافه کرد : ماهانه دو ميليارد پيامک در سال 88 ارسال شد که اين ميزان رشد خوبي را در مقايسه با سال 87 نشان مي دهد.

وي درباره ارسال پيام ها گفت: در اين ايام، به علت حجم زياد پيامک ها، اگر مشترک به هر دليلي امکان دريافت پيام را ندارد ، هر پيام سه بار تکرار مي شود.

صدوقي افزود: در صورتي که مشترک ، ‌پيام ارسال شد ، دريافت کرد ، هزينه پيام دريافت مي شود و به صرف ارسال ، هزينه اي شارژ نمي شود.

مديرعامل شرکت ارتباطات سيار به آخرين وضع شبکه اشاره کرد و گفت: هم اکنون بيش از 37 ميليون مشترک همراه اول وجود دارند که در هزار و 102 شهر و بيش از 36 هزار روستا و بيش از 47 هزار کيلومتر از جاده هاي کشور زيرپوشش شبکه همراه اول هستند.

صدوقي افزود: شرکت ارتباطات سيار با 259 اپراتور در 110 کشور، قرارداد رومينگ منعقد کرده است که مشترکان مي توانند از اين امکانات استفاده کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.